Про складну роль «персонального» менеджера в компанії уже писалося раніше.
А роль в умовах мультитаскінгу і мультиечівменту, в якій по замовчуванню перебувають усі працівнки у бізнесі веде до усвідомлення помилок планування часу. Тобто себе в часі.
І тому приступимо:
Помилка №1: Використовуємо пам'ять для того, щоб утримати там все, що повинні зробити чи де побувати. Класика жанру – імена і дати, але якраз це ми акуратно записуємо, або інші записують, щоб розумні мережі нам нагадали. А от коли мітінг, що до нього треба підготувати, кого покликати, який цілей на ньому досягти і які аутпути очікує кожен – часто все це ми тримаємо в голові.
Помилка №2: Намагаємося робити усе підряд. Особливо в умовах, коли роботи є дуже багато. Фраза «робити все підряд» означає відсутність будь-якого чіткого плану, який нас повинен орієнтувати у світі кіпішу.
Помилка №3: Ми не приділяємо достатньо уваги тому, що стоїть у нас на першому місці у списку пріоритетів. І часто саме тоді ми вважає, що цього не робимо, бо, увага-увага, дуже зайнятію Але, якщо це так, то ЯКОГО ТОДІ РОБИТИ УСЕ ТЕ, що є непріоритетним?!?!
хе-хе, моя улюблена
Помилка №4: дуже акуратно виконуємо все, що могли би не виконувати. Без коментарів. Це – найбільший таймвейстер – спосіб розтратити впусту дорогоціниий час. Якщо ви маєте кому це делегувати, чи маєте у своєму оточенні людей, в яких також виходить супер чудесно займатися цією ж справою – не бійтеся, делегуйте!
Помилка №5: стараємося зробити багато роботи в короткий термін. Спочатку причиною таких авралів можуть стати обставини, які склалися ТИМЧАСОВО - ризики не вкластися в строкю але також часто причиною є просто надлишкова самовпевненість.
Помилка №6: завжди говоримо "так". Говорити «так» можна тільки тоді, коли точно розраховані власні сили і оце «так» сказано не зі страху втратити клієнта.
Помилка №7: Ми не в силах контролювати повсякденну рутину. Управління потоками операцій – важливий аспект тайм-менеджменту, і деколи він вирішується просто додатково найнятим професійним діловодом, або знову ж таки, делегуванням.
Помилка №8: часто плутаємо активність з продуктивністю. Тут питання стоїть в тактичності чи стратегічності методів, якими ми вирішуємо завдання- тактичні для тих, хто хоче досягнути результату зараз і уже, стратегічний – з огляду на довгострокову закріпленість результату. Тут велике значеня має досвід – чим він більший, тим методи стратегічніші.
Помилка №9: Робота в непідходящій гнітючій обстановці. Якщо ми не здатні котролювати те, що відбувається з нами у дійсності (теперішності), то ще менше імовірності в тому, що нам вдасться контролювати те, що впливає на наше майбутнє.
Використовуючи займенник «ми», в першу чергу малося на увазі «я» - досвід власний, узагальнений. Помилка № 9 - неактуальна зараз. Але була колись.
Список актуальний для багатьох посад з різноплановими завданнями і різними пріоритетами.
Зараз багато з цих помилок вирішуються методом кольорових капелюхів де Боно, але це уже тема окремого посту.
Усім бажаю мудрості і сили волі в досягненні балансу і внутрішнього умиротворення.
Женя Кондрин
HR manager at N-iX
Немає коментарів:
Дописати коментар